notebook - znacka?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 10 09:38:30 CET 2005

ja som prave objavil notebooky od Apple. Ako nahradu stareho Aceru,
ktory zomrel sme si kupili iBook, a zacinam mat jablka cim dalej tym
radsej. Cenovo sa pohybuju tak isto ako PC, vykonovo su na tom rovnako
ak nie lepsie a hlavne VSETKO tam funguje.
Po minulotyzdnovych skusenostiach s pokusom nainstalovat bluetooth kluc
na komunikaciu s mobilom do PC s winblowz (drbkal som sa s tym asi
tyzden a stale to nebezi) mi doslova vyrazilo dych, ze som ten kluc
strcil do iBooku a nemusel som nic instalovat a hned to fungovalo :-) To
iste wireless network a dalsie veci. Asi som sa znova zamiloval :-)
balu