Sroubky a maticky M2

Rt jr@siliconbrain.biz
Pondělí Leden 10 09:34:07 CET 2005

> [...]
> prislusnych maticek. Otec se nabidl, ze stejne jde neco shanet do
> zelezarstvi tak se mi po nich mrkne, v prvnim zelezarstvi do ktereho v
> Praze Libni vesel sehnal vse vcetne mych sroubku. Rikal neco o tom, ze
> je videl i v OBI ale uhledne zabalenych 20ks sroubku za 50kc si tam
> pujdu koupit pouze v pripade nutnosti v nedeli. Docela solidni sortiment
> spojovaciho materialu ktery si naberete v temer libovolnem mnozstvi na
> vahu za solidni ceny maji (alespon jeste v lete 2004 meli) v Hornbachu.
>
> Dobre zkusenosti mam i s jiz zminenou firmou Fabory ovsem cena je

Nechci nijak hajit Fabory, ale M2.5x8 s povrchovou upravou stoji
40Kc/100 ks (opsano z uctu). To mi pripada jako docela dobra cena,
zvlaste kdyz pripoctu az neuveritelne korektni jednani v prazskem Fabory.
Navic prakticky vzdy je pozadovany sortiment na sklade, u opravdovych
specialit (M1.6x8 inbus, vysokopevnostni) do tydne.
--
Rt