Vlhkostni senzor na 3.3V

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Leden 9 21:50:26 CET 2005

> Aha, no tak pak by mozna sly pouzit ty naparovane odporove snimace, ktere je
> nutne napajet stridavym proudem. Musel byste si ale udelat nejaky modul a
> urcite by to znamenalo o dost vic bastleni.

Jasne jenze to uz je daleko mene bastleni prihodit 78L05 a par kondiku
do jeste nenavrzeneho zdroje. Napeti cidla by se stejne muselo delit na
2V tazke je jedno jestli 1.5x nebo 2.5x.

On treba GES prodava(l) nejake vhlkostni cidlo ktere snad meni kapacitu
za par desitek kc, takze by sel dobastlit oscilator a merit jeho vystup
i to by bylo reseni.

> Pak by jeste bylo resenim pouzit maly MCU a v miste zpracovat SHT a dal to
> posilat po jednom dratu. Mozna ze by to bylo nejjednodussi.

Jasne, ale ja mel proste dotaz jestli neexistuje a neni dostupne neco
jako je ta HIH-3610 ale na 3.3V. Komplikace ktere jsem ochoten
podstoupit jsou male, proste radeji pouziji 5V stablik.

Pavel