SMD spinaci FET

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Leden 9 20:41:11 CET 2005

Nedavno jsem delal DO ovladajici klimatizaci z pocitace pres RS232 a pri 100mA LED IR diodou byla pouzitelna vzdalenost tak do 2m. Pak jsem proud zvysil na cca 300mA a vzdalenost se vyrazne vylepsila, ale na originalni DO to porad jeste nemelo :-)
Takze bych doporucil mozna i vyssi proud pripadne vyzkouset. Jinak LED spinam proti zemi bipolarnim SMD tranzistorem na 500mA a funguje to.

JK