notebook - znacka?

aze azehw@volny.cz
Neděle Leden 9 18:34:55 CET 2005

Co rikate na Siemensy? Ja jej sice nemam, ale docela se mi zamlouvaji.
Aze

----- Original Message -----
From: <jirka7a@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 09, 2005 6:04 PM
Subject: Re: notebook - znacka?

Presne videl jsem takovy i Compaq. Dnes si vybiram notebook, ktery je co
nejkompaktnejsi a ne takove ty skladacky. Cim mene veci se da vysunout a
zasunout tim lepe.

S Acerem jsem spokojen mam jiz nekolikaty.
Servis Aceru opravuje plasty bez problemu aspon dle mych zkusenosti, na
rozdil od jinych.

Jinak k vyberu notebook dle meho nazoru dulezity vykon:
- Celeron ci Mobil i Centrio. Rozdil je ve vaze, protoze nemobilni procesor
ma velkou spotrebu. Jeden  takovy mam s Celeronem a jsem spokojen i kdyz
vim, ze Centrio by bylo lepsi co se tyka hmotnosti jak baterek, tak zdroje.

Dale dle meho nazoru je dulzeita rychlost pameti - sbernice. To hlavne mezi
Celeron a AMD. Podivam se do notebooku jake jsou zde pametu tj. jejich
rychlost.

V neposledni rade doporucuji s notebookem rovnou zakoupit pamet SDRAM z
nasledujich duvodu:
- po case pamet nebude nebo bude jiny nekompatibilni typ,
- az tu pamet skutecne budete potrebovat pro novejsi OS, tak jiz bude pozde.

Normalne kupuji dalsi modul 512MB.

Jirka