Re: Krokové motory

magixe magixe@volny.cz
Neděle Leden 9 16:09:11 CET 2005

MICROCON je opravdu zajimavý ale v podstatě dělá to co bych měl dělat já v
uloze
takže to by asi neprošlo.o:))
(Nejde o konkrétní aplikaci ale spíše ulohu podloženou demo projektem)

Takže budu muset něco spáchat , čistě teoreticky
vystačím s Procesorem DAC převodníkem a koncovým stupněm ?

U aplikace s Pic byl použit PIC PWM a koncový stupeň.

NJR má zajímavý řízení např  NJU39610
ale velice chabé koncové stupně - tedy ty co jsem našel max 1A .

Např u Trinamic TMC249 se mě líbilo že se připojí externí MOS tranzistory
a je to idiot fest , - dá se použít větší motor .
Trinamic ale zase dle všeho neumí jemnější microsteping.

MCM