Delphi - opet scrollovani v D6 - problem

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Leden 9 13:56:35 CET 2005

hWnd1 := WindowFromPoint(rPos);     // vraci handle z objektu pod  mysi

no jasne, ja si to vymyslel dle handle pod mysi.

problem je v tom, ze OnMouseWheelXX je pozde nebot ListBox roluje i
bez moji obsluhy a to ma-li focus.

Predstavte si situaci vybirate v listboxu (ma fucos) a prejedete
na jinou komponente - rolujete ta take roluje (to je ma obsluha-spravne),
ale listbox neztratil focus tzn. roluje take!! to je spatne.

Problem je v tom, ze nevim jak zamezit listboxu aby  roloval a pak
si obslouzit jeho rolovani kdy chci ja:

Zkousel jsem i pres ListBox.OnExit  prepnout fucus jinam, ale nejak
mi to nechodi :(((

Prichy