notebook - znacka?

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Neděle Leden 9 12:38:41 CET 2005

Zdravim..

V posledni dobe mam cim dal vetsi pocit, ze veskera spotrebni elektronika,
vcetne notebooku, je vyrabena na rekneme 2-3 fabrikach v Cine. Je jen
otazkou jakou nalepku na nej nakonec nalepi, jestli to bude Acer nebo IBM
nebo neco jineho.  Z toho pak vychazi take mozna poruchovost a kvalita..
Proste pak zalezi jak se jim zrovna povedl uvedeny model, pripadne uvedeny
kus... Takze podle mne vubec nezalezi jakou znacku si koupite.....

Vrcholem toho vseho uz je to, ze si objednate u jedne firmy vyrobek, a
prijde vam vyrobek s jinymi nalepkami a krabici...
Stalo se mi to napriklad u Minolty... Prisel vyrobek OEM bez jakekoli
identifikace Minolty, ovsem za Minoltovou cenu...

Osobne vidim jedinou obranu v tom, kupovat s co nejdelsi zarucni lhutou, v
pripade poruchy striktne pocitat dny ktere maji na opravu, v pripade
nedodrzeni (dost casto to nestihnou, tim spise kdyz to reklamujete v
prodejne a ne ve velkoobchode) zrusit kupni smlouvu a koupit si novy
vyrobek... Bezne to tak delam s Harddisky, DVD mechanikami ale povedlo se mi
takto vratit i pracku.

Tony OK1HMA