notebook - znacka?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Leden 9 11:02:30 CET 2005

>ja osobne bych vam doporucil NB od spolecnosti www.mitac.com

Pokud se neletu tak www.umax.cz neni nic jineho nez notebooky Mitac s
nalepkou Umax, mozna by take staly za uvahu, ve srovnani s Acerem poskyuji
lepsi pomer cena/vykon. Dalsi vyhoda je moznost nakupu notebooku bez OS.

>Bohužel po cca 2 letech u všech bez vyjímky popraskaly klouby mezi tělem NB
a Displejem.

Bohuzel jse o "klasickou" zavadu plastovych krytu notebooku, pro to osobne
davam prednost modelum s horcikovym obalem, ale z neznamemoh duvodu jak u
notebooku tak u mobilu vyrobci cim dal casteji pouzivaji vrzajici plasty
misto solidnoch odlitku.

Rada na zaver

Pokud se vam libi Acer klidne si jej kupte, prodavame i notebooky teto
znacky a z hlediska poruchovosti nijak nevybocuji z rady IBM, HP,UMAX, FS.
Doporucuji zvazit priplatek na 2 letou zaruku.

Pokud notebook nutne nepotrebujete ted, doporucuji tak 3 mesice pockat,
objevi se notebooky s Centrino 2 a soucasne Centrio 1 zlevni.
Zhruba do 6 mesicu by se na trhu mel objevit prvni notebooky s AMD Turion,
coz je 64 bitova konturence pro Centrino od AMD, hovori se o maximalni
spotrebe 25W pri vykonu ekvivalntnimu 3GHz P4.

Pokud mohu doporucit volte notebook s HDD o 5400 otackach, je to na vykonu
vyrazne znat. Rozliseni LCD 1400x1050 je take vice nez zadouci.

takze notebooky znacky Acer nejsou spatne mel jsem jich nekolik a zadny
nebyl tak spatny jako nektere "znackove"
jen doporucuji procesory rady Intel, AMD az neskutecne topi a mit NB
zapnuteho v posteli nekolik hodin je nerealne a zatim vecina NB Acer s AMD
co jsem mel v ruce byla naprosto nepouzitelna

NB s CPU Centrino vrele doporucuji mam treba tablet ACER C112 a krome toho
ze mi nevydrzel mechanicky fungoval velmi dobre (tim nechi rict ze by
mechanicky za nic nestal ale pro me kdy jsem zapnul v pondeli a restartoval
za tyden a celou dobu jel moc Nb nevydrzi)

pokud mohu poradit tak si velmi dobre rozmyslete na co a pro jake pouziti
bude NB urcen a podle toho si vybirejte bude se casto nosit ? v cem ? kde
hlavne bude pouzivan ? bude pouzivan casto na baterie ? je tam mozno dat
druhou baterii nebo ma moznost externiho konektoru pro externi akumulator?
da se sehnat dalsi akumulator da se bez problemu repasovat ? pri kazdodenim
pouzivani muzete za 6 mesicu shanet novy akumulator je potreba mit CD DVD CI
DVDRW ? interni ci externi ?
na jak dlouhou dobu bude jestli bude jen po dobu zaruky ci prodlouzene
zaruky nebo po zaruce novy pripadne jak se budou resit opravy jestli
potrebujete co nejvetsi LCD s co nejvetsim rozlisenim jake porty a sloty by
mel mit jestli vam bude stacit co nabizi nebo zdali budete k nemu neco
pripojovat a kolik toho bude jestli to bude najednou a jak casto bude
pouzivan jako hlavni pocitac ci jen jako mobilni nahrada bude pouzivan za
chodu v aute vlaku a podobne ?

ja osobne bych vam doporucil NB od spolecnosti www.mitac.com pripadne
www.getac.com bohuzel uz je sem nikdo par let nevozi presneji bezne modely
ty "lepsi" sem vozi par firem daji se koupit nejblize v nemecku :-(

co se tyka zdali zvolit "znackovy" NB jako IBM a podobne nebo jit do tzv.
"neznackovych" NB tak k tomu povim pred lety kdyz jsem se zivil jako
servisni technik NB na soucastkove urovni byl jeden model urciteho NB
prodavan pod 15 znackama (6znacek jen v CR) jen se menila nalepka nebo barva
plastu, z nichz jedna byla treba twinhead,  druha compaq a treti texas
instrumens a totez se mnohokrat deje i dnes akorat se meni znacky a znacka
znamena cena vys a cim tzv znackovejsi tim vyssi cena

David Kucera
technical director
david@cybertex.cz
GSM +420 728 719 427