notebook - znacka?

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Leden 9 10:12:52 CET 2005

Já jsem před cca 4mi lety koupil 4kusy NB Acer - velmi dobrý poměr
cena/výkon. Bohužel po cca 2 letech u všech bez vyjímky popraskaly klouby
mezi tělem NB a Displejem. Stačilo by vyměnit plastový rámeček displeje a
zase by byly jak nové. Bohužel oficiální servis Aceru nebyl schopen tyto
rámečky za rok sehnat. Nakonec šly NB do šmelcu. Jinak ale fungovaly velmi
dobře. Pokud nepopraskaly byl jsem s nimi velmi spokojen. Ještě dodám, že
jeden patřil mě a byl jsem na něj opravdu opatrný - choval jsem se k němu
jako by byl můj :-)).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Brabenec
Sent: Sunday, January 09, 2005 1:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: notebook - znacka?

Diky vsem za rady.

Jde mi hlavne o srovnani ACERU a FS jako znacky. Spolehlivost,
zkusenosti se servisem atd..
Slysel jsem nazor, ze ACER stejne tak FS patri mezi nejporuchovejsi..
ale, zase na druhou stranu jsem slysel ze nejsou zadne problemy.

Oba uvedene typy (FS Amilo Pro V2000 s centrinem, ACER TravelMate 4052lci)
jsou cenove i vykonove temer totozne a presne splnuji to co od notebooku
ocekavam. Snad jen ACER ma lepsi display.

P.B.