Sinusovka z obdelniku - elktronkovy<->tranzistorovy zesilovac

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Neděle Leden 9 09:54:12 CET 2005

Ale ale, uplne obracene.
Kvalita lidi.
U obostranne limitace (obdelnik) je obsah lichych harmonik uchu pry
neprijemnych. Elektronkove zesilovace produkuji sude harmoniky (
neco jako pulsinus) a jeste by je melo frekvencne omezit trafo.

ps. Co je uchu prijemne jsem se jen docetl, ale nezkousel.

Hugo KOTTAS

-----