notebook - znacka?

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Neděle Leden 9 02:46:52 CET 2005

Pokud ten Acer koupíš jako koncový zákazník, tak budeš mít standardní záruku
2 roky. Pokud koupíš ve VO, tak bude záruka rok, pak doporučuju investovat
minimálně těch 1600 na 2 roky záruky. 3 roky záruky pak za 3000, mezinárodní
3 roky za 4000 (všechny ceny bez DPH a z VO).
Nebo zvážit ještě něco jinýho než ten Acer, ale kromě mnou doporučených
Compaqů nemám žádný srovnání.

PS: Firemní notebooky na prezentace jsou 4 Acery, 2 jsou už rok v provozu,
další 2 teprve čtvrt roku. Vzhledem k tomu, že slouží k prezentacím, tak se
s něma moc dobře nezachází, ale zatím fungují. Ovšem rok je poměrně krátká
doba. Ale k sezení se moc nehodí, klávesnice se pak obtiskne na displej. ;)
Na druhou stranu se servisem Aceru Asuport v Brně mám dobrý zkušenosti... :)

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death