notebook - znacka?

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Neděle Leden 9 02:10:01 CET 2005

Diky moc za odpoved.

Myslim ze uz mam velmi peclive rozmyslene co od nej ocekavam a jak bude
pouzivan, takze to nejzakladnejsi:
-centrino (vyhody zrejme)
-minimalne pres staze, statnice (a kdo vi co bude pak) bude pouzivan
jako hlavni pocitac
-nebude se kazdy den prenaset
-vypalovacku na DVD budu mit externi
-ted jedu na 1024*768 a staci
-hry nehraju, na filmy koukam
-potrebuji LPT
-seriak se pro aplikace ktere pouzivam da nahradit USB prevodnikem
-max cena kolem 30000

S tou prodlouzenou zarukou fakt nevim.

Zatim jsem nasel jen tyhle dva typy..

P.B.