Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Leden 9 00:25:59 CET 2005

Marek Pavlu napsal(a):

> Dobra, tak at se uci ony zaklady v primerene mire. Urcite nepovazuji za
> zaklady, aby se napriklad vyucovali elektronky, které uz nikdo nevyrabi.
> Nerikam, ze nejsou potreba. Fyzika(Aby se nerekol, zvlažte pak Balu),
> ale i nektere jine obory se bez teto technologie stale jeste neobejdou,
> ale vseobecne je to jiz cast historie. Mluvit o ni je dobre, ale lpet na
> ni nikam nevede!!!

Ale blbost. Elektronky se vyrabeji stale a naopak zacaly jeste vice, byt
trochu jako "retro". Nicmene je to mimochodem kseft jako remen, viz
treba http://www.tube-shop.com/home.asp a jine.

Vite co? Osobne velmi nemusim "vizionare", co jediny smysl vseho deni
vidi v tzv. "pokroku". Bohuzel mezi techniky se jich vyskytuje dost,
taky jsem k tomu kdysi mival sklon... Ono staci ale vnimat svet i mimo
elektroniku a pokud Vam to alespon trochu mysli, pak velmi rychle
zjistite, ze diky onomu "pokroku" se ritime kamsi, a to pravdepodobne do
prdele....

Tedy onen postup nekam (ne vzdy nutne "dopredu") ano, ale vzdy podlozeny
prave tou znalosti historie a pouceni z ni. Pokud je to ale zalozeno
primarne (popripade jenom) na vytriskani co nejvetsiho mnozstvi prachu,
pak to muze skoncit jedine spatne.

Pravdepodobne jste jeste hodne mlady a mozna Vam to casem dojde.

--
Jirka