OT: FW: pro¶ba o pomoc

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Leden 8 22:22:31 CET 2005

Zdravim,

dostal jsem nize uvedeny mail, ale absolutne nechapu jak se ten polak na mne
dostal, neumim to dokonale prelozit zda jej z Jeti model poslali na mne a
nebo nekam...

Jak to chapu tak si asi previnoval stridak a ten se mu hreje, ale na radu je
toho hrozne malo uvedeno. Je mozne, ze natocil malo zavitu a motor se mu
presycuje, ale nevim jak jsou uvedene motory konstruovane.

Je tady vic modelaru tak treba mu bude schopen nekdo poradit a treba
p.Galuszka (omlouvam se jestli jsem spatne napsal jmeno) i prelozit.

Mohl bych se na to vykaslat, neb mi to prijde trochu zmatene, ale pokud mohu
tak se snazim pomoci, ale nevim ani jak mu odpovedet. :-(

Dekuji za pripadnou pomoc.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.
Verze: 7.0.299 / Virová báze: 265.6.9 - datum vydání: 6.1.2005

Daląí informace o konferenci Hw-list