Nahrada puzdier v Eagle 4.11

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Leden 7 15:56:00 CET 2005

Tak jsem to prave zkousel a melo by to byt jak rikam. Kdyz je v knihovne
pouze pouzdro, tak to opravdu jenom pridava ty zavinace, musi tam byt
kompletni soucastka se stejnymi vyvody (zrejme i stejne pojmenovanymi). Pak
to chodi spravne. Bacha, doufam ze jste tu variantu s temi zavinaci
neulozil, jinak byste se asi musel vratit zpet.

Dusan Dolezal