Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Leden 7 13:05:59 CET 2005

S tim se da souhlasit jen omezene. Je jasne, ze ten kdo navrhuje schema,
musi mit prehled o navazujicich vecech okolo: tedy zhruba co asi umi pouzity
procesor a jake soucastky si muze dovolit. Ale urcite nemusi umet
programovat, ani byt obchodnikem, ktery umi usmlouvat ceny. Na to jsou prece
jini. A ten, kdo programuje, nemusi vedet, proc je tam presne ten urcity
operak a ne jiny, ale trosku o hw musi mit predstavu, a taky trochu o tom,
jaky bude sw pro pocitac. A ten kdo programuje pro PC, musi mit zase trochu
predstavu komunikaci z hlediska firmware, a take predstavu co treba dovoluje
GSM prenos dat.

Tedy kazdy je odbornikem na to svoje, a trochu musi znat oblasti okolo.
Kdyby to mel delat jeden clovek, byl by jen slabe prumerny, i kdyby stale
cetl o novinkach. Aby se to cele skloubilo dohromady, je uloha projekt
managera.

Co se tyce puvodniho "umet nakreslit zesilovac s prenosem -1 a +1", nemusi
to byt pro vyvojare z urcite oblasti az tak dulezite. Je ovsem ostuda, kdyz
se nekam hlasim jako vyvojar a neumim nejakou zakladni vec, i kdyz to pak
nepouziji.

S pozdravem
Pavel Poucha