Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Pátek Leden 7 12:41:16 CET 2005

Tohle by vydalo na samostanou diskusi.
Kdyz jsem jeste studoval, tak jsem se zapojil do SVOC.
Zatimco jsem se dostal ke spickovym soucastkam a pristrojum, tak
v normalni vyuce na laboratornich cvicenich byly dany k dispozici
jen zakladni obvody a jeste nez to studenti mohli zapnout, tak jim
to nejdrive asistenti nekolikrat zkontrolovali, aby se nic
neznicilo (prave chyby, ze kterych se clovek pouci tvori IMHO
soucast vzdelani). Nedavno jsem byl na setkani absolventu skoly a
odnesl jsem si dojem, ze soucasni studenti jsou vicemene trpeni v
laboratorich, kde hlavne pracuji doktorandi a resi se granty.

Nemusi to byt pravda. Zkusenost s vysokoskolakem hned po skole,
ale s hlavou fakt na spravnem miste, mi rika neco jineho.

--
A za kolik kupujete ELEKTRO Vy?
http://www.MALL.cz/penezenka