Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 7 12:10:44 CET 2005

Musim souhlasit, jelikoz neco takoveho me potkalo. Z cloveka, ktery si psal
uplne vsechno sam a orientoval se v jedne veci, se ze me stal clovek, kterej
neustale (aspon se snazim) zjistuje co a jak bude dal a jak se co udela v
nasem projektu (lokani aplikace,SQL servery,datove prenosy,web - projde pres
ten system pres 12mil vytistenych A4 mesicne).
Moje pozice je nyni takova (ac teda stale jeste pisu), ze vicemene urcim co
a jak je treba udelat (bezpecnostni predpisy, technologie, podnikove
predpisy atd.) a nezajima me konkretni provedeni.
Kolega, ktery zustal u programovani nami pouzivany jazyk stale ovlada a
samozrejme se zdokonaluje - ja uz z nej nejsem schopen pouzit temer nic,
prestoze jsme zacinali uplne nastejno - zustalo mi jen vedomi jak co funguje
a co je mozne a co ne.

Me pocity jsou trochu frustrujici. Posledni dobou to vypada, ze znam od
vseho trosku, ale nic poradne. Trochu (nekdy hodne) me to stve a svadi to k
pochybnostem o sobe samem. Musim rict, ze to je opravdu namahave hlavne
psychicky, ale na druhou stranu me to docela bavi - proto ty traumata. :-)

Proto pak clovek hleda uniky jinde, aby si to vynahradil v necem jinem, aby
si dokazal, ze nema v hlave jen papirovani.

RadekCX