Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Robin robin@mcu.cz
Pátek Leden 7 11:48:15 CET 2005

> Uz vite proc se chce, aby zaklady byly v hlave ? A takovy softwerar take
> toho moc nenapise, pokud hleda kazdou instrukci/funci/prikaz :).

Asi by se melo doplnit, ze toto je IMHO pohled cloveka, ktery si dela
naprosto vse sam.
V realnem zivote to muze chodit trochu jinak :)
Existuje totiz neco jako specializace a pak tzv. supervizor
A prominte - jak a kde co zapojit ci naprogramovat je prace pro dusevni
nadeniky.
Co je cenene je rozhled - ne znalosti detailu implementace, ale znalost
moznosti a omezeni
te-ktere technologie a schopnost rozhodnou co-kdy-kde pouzit.

Ono to stare "dejte mi lidi a ja to udelam" ma v soucasne dobe hodne do
sebe.
Doba "renesancnich lidi" je proste uz pryc.

Takze pro nekoho je nezbytne znat zaklady elektroniky, pro nekoho instrukcni
sadu
procesoru a nekdo to musi take cele uridit. Ted nemluvim o nejakem siditku,
ale o realnych
produktech na kterych dela vetsi team lidi. Tam jiz opravdu prestava zalezet
na detailech
implementace, ale zacina prevazovat globalni pohled na ucel/cenu/efektivnost
produktu.

Pavel Mares