[OT:] Priemyslovka (bolo: Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Leden 7 10:14:24 CET 2005

to ste chodili na aku priemyslovku? Ja mam s nasou skolou (Stredna
priemyselna skola elektrotechnicka, Karola Adlera 5, Bratislava) len tie
najlepsie skusenosti...
Jedna takato priemyslovka je aj v bratislave, vznikla spojenim odborneho
ucilista s niecim, a tam to naozaj takto vyzera, ale na adlerku nemozem
povedat jedine krive slovo.
balu