Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Leden 7 08:32:39 CET 2005

a nas ucitel mereni a laboratori mel obdobny problem. ale resil to
mazane - pres pojistku napajel drat :-D
Nebo kdyz delal predzes. v A - ve forme tranzistoru v mustkovem zapojeni
- nemohl nekolik hodin dojit na to, proc se mu stale pali ty
tranzistory:-) marne jsem mu vysvetloval ze s tema hodnotama odporu co
tam ma, to  jinak ani dopadnout nemuze :-) ... anebo kdyz jsem ho naucil
merit na osciloskopu .... za to se mi pak take nalezite odmenil u
maturity...

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz