Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 6 23:32:38 CET 2005

jee, vy jste snad chodil na stejnou stredni skolu jako ja ? :-D Kdyz si
vzpomenu jak nas ucili, vlastne nedavno,  nazpamet vyjmenovavat oznaceni
soucastek starych 30let od neexistujici firmy (nutne i s vyrobcovymi
pismenky) .... :-D a nebo jine prehistoricke zalezitosti a nepripousteli
do diskuze muj dotaz: "proc nepovi neco o necem trosku novejsim" ....
obcas to bylo spise smutne ... :-/ z odborneho hlediska mi toho
prumyslovka moc nedala .... ale nebylo to jen tim, ze by se tam toho
ucilo malo a nebo ze se tam uci spousta zastaralych veci ;-)
Ja chodil na nejmenovanou SPS v uherskem hradisti a ve tride nas bylo
schopnych neco vyplodit asi tak 3 osoby :-) S ostatnima to vypadalo
presne jak to popisujete. A na vysce je to pouze v blede modrem :-D

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz