ISDN

Tony clouseau@seznam.cz
Čtvrtek Leden 6 14:26:23 CET 2005

Jeste bych to trochu upresnil.

Ta krabicka ktera se k adsl dodava je dolni (vystup konektorem pro telefon)
a horni propust (vystup konektorem pro adsl). Da se to funkci prirovnat
napriklad k televiznimu rozbocovaci VHF-UHF, na strese mate dve anteny,
jednu vhf a druhou uhf a sloucite je krabickou do jednoho koaxialu a dole u
televize se stejnou krabickou zase rozdeli na vhf a uhf a to nacpe do
televize do vstupu vhf a uhf, teda nacpalo by se to drive, dneska uz
televize ten samy rozbocovac maji uvnitr a z televize kouka jen jeden
antenni konektor...

A isdn jede po dvou dratech az k takove te bile krabicce se dvema ledkama,
ktere telefonaci rikaji NT, z te jde isdn uz ctyrdratove....

Doufam ze jsem to napsal dost srozumitelne i pro neodborniky... :-)
Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 06, 2005 1:53 PM
Subject: Re: ISDN

U ISDN su pouzite len dva vodice, ako uz kolego povedal. ADSL ide po
tych istych dvoch dratoch, navyse sa uz vseobecne prechadza na standard
ADSL over ISDN, namiesto over analog, aj ked mate klasicku analogovu linku.
Filter funguje tak isto ako u klasickej linky, oddeli analog/ISDN od
signalu pre ADSL modem,
balu