Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Leden 6 08:39:58 CET 2005

> je to sice proti memu religioznimu presvedceni pouzivat diskretni
> nizkovykonovy tranzistor k jinemu ucelu nez spinani, ale emitorovy
> sledovac zvladnu :-)
> A co takhle teprve elektrooonky ? ;-)

Ehm, mejme stare video s AV vystupem na SCART. Ten je zapojeny do televize. Jak vytvorit druhy AV vystup? (na druhou televizi, pro nahravani na druhe video nebo jako jsem to potreboval ja - do video in na VIVO graficke karte abych moh sledovat televizi i na PC monitoru...) Reseni - vlezeme do videa a zjistime, ze jako koncovy clen pro vystup video signalu na SCART je tam emitorovy sledovac s nejakym BC546 kompatibilnim tranzistorem. Vezmem suplikovy KC508, zapojime stejne jako stavajici koncovy clen, prisajeme se na bazi stavajiciho (nebo jeste pred Rb), na zadni panel videa pridame dva cinche a bingo - mame druhy AV vystup.

P.K.