Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Středa Leden 5 22:16:03 CET 2005

Musíme si zvyknout na to, že čím náročnější duševní činnost, tím ji na
světě bude dělat méně lidí
a přesto to bude stačit. Ostatní to budou jen vyrábět a prodávat.
  Nemyslím si ale , že by masová schopnost nakreslit emitorový sledovač
byla lidstvu
nějak významně ku prospěchu.  ( Já to ale umím !! - i ty elektronky  :()

          J.S.