Hleda se algoritmus

Martin Locker LOCKER@vosrk.cz
Středa Leden 5 18:16:07 CET 2005

Neco podobneho jsem pres asi 12 lety delal na VS.
Vyjadreni funkce z blokoveho schematu.
Nebylo to az tak slozite. Cele schema se prochazelo a hledaly se
nejprve seriove razene bloky, ty se nahradily jednim, kde prenosova funkce
je dana soucinem prenosu, pak paralelne razene bloky (nahradit jednim, prenos soucet/rozdil) a
pak se hledaly antiparalelne zapojene bloky (nahradit jednim), tak dlouho dokud
nezbyl jeden blok, ktery vyjadroval celou fukci.
Tak zhruba to fungovalo, ale vlastni program uz na disketach po 12 letech
asi nenajdu.