Sinusovka z obdelniku

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 5 14:58:25 CET 2005

Dne středa, 5. ledna 2005 13:12 Marek Peca napsal(a):
> 3. udelat fazovy zaves se sinusovym generatorem
>
> ....momentalne me nic dalsiho nenapada, treba se nekdo pripoji.

Kdysi jsem videl zapojeni prevodniku obdelnik ->sinus s ciste matematickymi
funkcemi (bylo to pro analogovy pocitac). Ani moc slozite to nebylo, tusim ze
tam byly 3 nebo 4 funkce (krome scitani/odcitani samozrejme). Vyhoda - siroky
rozsah, stabilni amplituda, neni treba filtrace, konstantni fazovy posuv
(tedy pokud OZ stihaji)...

--

                        Jaroslav Lukesh