stack u PIC 18Fxxx

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Leden 5 14:31:18 CET 2005

> A co tak od triggra odpichnut prednastaveny externy citac? A
> ukoncit vzorkovanie ked ten dobehne a vyvola prerusenia?
> Nemusi to byt nic presne, staci mat ten pretrigger aj v
> hrubych krokoch. Viem, nie je to elegantne, chceli ste to mat
> bez smeti naokolo (a navyse to uz mate - velmi uhladne - uz
> aj spravene) ale nevynecha Vam to sample v okoli triggra.
> U '51 je moznost mat externy gate na timer, to by sa tu dalo
> krasne vyuzit... Nema ten PIC nieco podobne?

Tak nad tim jsem neuvazoval. Ja jsem dokonce ze zacatku experimentoval s
ciste softwarovym triggerem, ale nebylo to nic moc.

> Mimochodom, u takto jednoducheho zakladneho cyklu by asi islo aj to
> prepisanie navratovej adresy resp. priamy skok; len treba zabezpecit,
> aby nebolo prerusenie nizsej priority - to ale nemusi byt, od
> seriaku to
> moze pokojne mat tu istu prioritu.

Jo, taky mne to napadlo. Ale zase trochu zpomalim reakci na interrupt,
protoze jeste budu muset testovat, od ceho prisel, a utece mi zase par us.
Asi to nakonec udelam pres tu zmenu pocitadla v cyklu, zaroven nastavim
ukazatele do bufferu nekam jinam, aby mi to pri tom dobehnuti do konce cyklu
neprepsalo ten jeden vzorek.

Skoda, uz jsem si myslel, ze budu konecne opravdovy programator, a uz je ze
mne zase pojidac kolacu... :-)))