USB a probuzeni pocitace?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Leden 5 12:13:21 CET 2005

Ehm, skoro se divim, ze jeste nikoho nenapadlo napsat:

http://www.google.com/search?q=USB+wake+up&hl=cs&lr=&c2coff=1&start=20&sa=N

Jinak na jednom z tech odkazu z Google jsem se docet asi tolik (volne prelozeno): "...za normalniho provozu je garantovano 500mA na kazdy USB port, v stand-by rezimu je proud omezen na 100mA a porty jsou napajene z +5VSB."

Cili "wake on USB" se da, akorat prijit na to jak...

P.K.