MCU vs. HW news (bylo: Vymena RAMv hx4700...)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Leden 5 09:04:10 CET 2005

> Pardon, teraz som si vsimol ze to bolo do tej druhej konfery.
>
> Je tu niekto kto neodobera aj mcu-news? Ja len, aby bolo jasne, ci ma
> zmysel posielat prispevky do oboch konferencii.

Napriklad ja odebiram jen HWnews.

Z MCUnews jsem se odhlasil, pac centrum.cz je na nejakym spamlistu a tak jsem tam stejne nemoh prispivat. Dalsi vec je, ze jsem tam byl prihlasenej jen kvuliva nefunkcnosti HWnews.

Ale otazka jestli ma smysl posilat do obou konfer najednou - to asi prijde na charakter dotazu.

Kdo chce odebirat obe konference, muze se do obou prihlasit.

Me osobne prijde prinejmensim divny, aby soucasne:

1) stejna skupina lidi odebirala dve konference,

2) do ktere chodi stejne prispevky,

3) takze stejna skupina lidi resi dvakrat to same...

Vim, neplati to uplne doslova, ale ja osobne bych do obou konferenci stejne tema neposilal.

P.K.