HP7475 vs Aritma 516

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Leden 4 20:35:38 CET 2005

Zdravim,

nemate nekdo manual k 7475 (aspon parametry)? Dostala se mi do ruky a ted
resim co si ponechat na kresleni DPS. Preci jen mit doma dva plotry je
luxus.

Ten HP je vetsi a poskytuje lepsi vedeni pro DPS.

Oproti tomu Aritma ma pricne vedeni sroubovici a HP jen ozubeny reminek.
Take ma posuvy delane analogovyma motorama se snimacema polohy. Na jednu
stranu je to lepsi ze to nerozkmitava konstrukci, ale zase to ma asi i
nevyhody.

Nevim zatim to ale vypada ze pujde z domu Aritma. Kupoval jsem ji za 2.5kKc
a sla by z domu asi za 1700kc. Je prakticky netknuta (sam jsem na ni udelal
asi 10 DPS) - je od p.Fafejty a dle neho jsou to nejake zapomenute kusy
kdesi ve skladu najakych urednicku.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.