OT / Re: Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio - proc jsou dva

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Leden 4 19:13:03 CET 2005

Nemohu a nechci mluvit za vysoké školy, jen takový malý postřeh z
působení na ČVUT před mnoha lety. O publikační činnost je velký zájem,
mít hodně článků publikovaných je potřebná a žádaná věc. Ale bylo třeba
publikovat v časopisech či na místech kde to zvyšuje prestiž. Mezi
taková AR nepatřilo a dle mého názoru nepatří stále. Ať zaměřením či
úrovní článků.

  Pokud to má být cenné pro kariéru vědeckou/pedagogickou, tak bych si
vybral zahraniční periodikum, sborník či aspoň Sdělovací techniku.
Článek bych nezaložil na spojení několika součástek podle datasheetu,
ale na teorii proč a jak to funguje.

 Jinak AR fandím, je to aspoň nějaký časopis zaměřený na konstrukce a
jistě podporuje mezi mládeží zájem o elektroniku. Sám ho nekupuji pro
nízkou úroveň článků, jen čas od času prolistuji a přešel jsem na
elektronickou verzi jednou za rok.
  Jistě by úroveň článku zvedlo více teorie k tomu co publikují a
elektronický doprovod na CD. O konstrukcích podmíněných nákupem
naprogramovaného procesoru raději nemluvím, jedná s o reklamu za kterou
platí kupující - fuj.

Radek