Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio - proc jsou dva

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Leden 4 14:32:57 CET 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> A proc by ho rusili, kdyz to lidi/firmy/knihovny stejne budou kupovat a budou
> mit dvojnasobny prijem za reklamu? Slovy DFense, jsou tam zm*di.

No nevim, tuto kategorii lidi chapu trochu (dost) odlisne... Jinak
pretrvavajici vydavani "klasickeho" AR povazuju spis za jakysi "kapric"
vuci AR-PE, uplne stejny, jako se to jevilo na pocatku (prestoze jsou
nyni pod jednou strechou). Prilis ziskova zalezitost to nebude, docela
by me zajimala jeho remitenda...

P.S.: k redakci puvodniho AR jsem mel sveho casu velmi blizko

--
Jirka