Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio - proc jsou dva

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Leden 4 14:13:04 CET 2005

Dne úterý, 4. ledna 2005 12:43 Dusan Dolezal napsal(a):
> Tak mi to nedalo a vyhledal jsem si clanek, kde byla situace (dodatecne)
> vysvetlena. Problem nastal nekdy v roce 1996, kdy puvodni vydavatel (Magnet
> Press) neplatil tiskarne, redaktorum, a byly i nejake dalsi problemy),
> takze doslo k rebelii, vetsina redaktoru odesla a zacali vydavat A-radio
> vicemene ve shodnem duchu jako puvodni amaro. Vydavatel ve vydavani
> Amaterskeho Radia nejak pokracoval, ale pak se dostal do konkursu a nakonec
> ho koupil Magnet Press Slovakia. Ten oslovil puvodni redaktory a pozadal o
> spolupraci, takze nakonec zase doslo k nejakemu slouceni. Potud je to

Takze jsiu tu 2 casopisy, vydava je jedna redakce.

> celkem bezna
> "poplysakova" historie, naprosto ale nechapu, proc stale vydavaji oba
> casopisy (chapal bych pouze to, ze dojedou rozjety rocnik, napr. kvuli
> predplatnemu atd.). Amaterske Radio je totiz opravdu uplne o nicem, par
> prelozenych datasheetu a par stupidnich konstrukci (nabizenych jako
> stavebnice) pro zacatecniky.

A proc by ho rusili, kdyz to lidi/firmy/knihovny stejne budou kupovat a budou
mit dvojnasobny prijem za reklamu? Slovy DFense, jsou tam zm*di.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux