tlakomer s MPXA4115

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Leden 4 10:25:59 CET 2005

Rosko Peter wrote:
> pozor na tu internu referenciu, ma pomerne velky dovoleny rozptyl, pocitajte
> s tym - alebo pouzite externu.

No, vyrobny rozptyl by nemusel vadit, ak sa hodnota nemeni v case alebo
teplotou.
Pomerne velky rozptyl ma nakoniec aj samotny MPXA, takze je tak ci tak
potrebna nejaka forma kalibracie; alebo, co je najpravdepodobnejsie, sa
na akukolvek kalibraciu jednoducho vykaslem. Linearita a opakovatelnost
by mala byt dostacujuca; pre bezne pouzitie barometra (predpoved
pocasia) nie je potrebna znalost absolutnej hodnoty tlaku ale jeho zmeny.

Jano Waclawek