tlakomer s MPXA4115

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Leden 3 16:55:41 CET 2005

Zdravim.
Mam tu MPXA4115A od Freescale (ex-motorola) a chcel by som sa s nim
pohrat (merat atmosfericky tlak). Problem je, ze ma vystup 0-5V
proporcionalne tlaku 0-120kPa; avsak z toho vyuzijem ani nie 0.5V pre
normalny rozsah tlakov (95-105 kPa?) - nejde mi o meranie vysky.

Pochopitelne chcem byt chytry a chcem usetrit na suciastkach :-)
Moja predstava je pouzit nejake AVRko Mega xxx, ADC s diferencialnym
vstupom, 10x zosilnenie. Vystup z MPXA vydelim odporovou delickou zhruba
na polovicu (s trimrom, aby sa to dalo podla potreby jemne dostelovat) a
ako referenciu aj ako jeden z diferencialnych vstupov pouzijem rovno
vnutornu referenciu 2,56V.

Je v tomto nejaky principialny zadrhel?

Jano Waclawek