Variace na jiz omlete tema -- (OC)XO doladovany DCF, CT1/2, GPS...

Tony clouseau@seznam.cz
Pondělí Leden 3 12:55:36 CET 2005

Nevim jake mate vy OCXO, ja mam HP 10811 OCXO 10Mhz a ten ma doladovani
frekvence jak mechanicke +-10Hz tak elektricke +-1Hz a jelikoz mam k
uvedenemu OCXO i dokumentaci, muzu vas ubezpecit ze obvody oscilatoru jsou
od obvodu topeni elektricky absolutne oddelene a doladovani frekvence jde na
varikap oscilatoru.
Tony OK1HMA

=*=*=*=> Ovsem co me na jejich kontrukci zarazi: zduraznuji pouziti
spickoveho D/A Burr-Brown, _tepelne_kompenzovane_ napetove reference
a precizniho provedeni analogove casti, aby nebyl vystup D/A zarusen.

??Proc??
Pokud to dobre chapu, tak napetovy doladovaci vstup OCXO pouze urcuje
hodnotu, na kterou se stabilizuje topeni. Myslim, ze je timpadem
jedno, pokud je na signalu nejake ruseni -- to se prece pri
setrvacnosti trouby nemuze projevit. Nebo ano? Osobne bych pouzil
nejradeji asi PWM. A dalsi vec, copak je dulezita vyrazne teplotne
stabilni reference? Podle me ne, vzdyt referenci je prijimany
kmitocet a zbyvajici, pomalu se menici veliciny, vyrovna regulace.
Unika mi neco?