Rozvodnice 3f

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Leden 3 09:49:53 CET 2005

At 09:33 3.1.2005 +0100, Martin Hanek wrote:
>FIcko bych nechal 100mA. 30mA se pouziva v koupelnach a pro venkovni
>zasuvky. Ale pouzil bych jedno ctyrpolove, ktere by bylo hned za
>privodem. Ony totiz dvoupolova ficka jsou temer stejne draha jako
>ctyrpolova, takze usetrite dve tretiny ceny a funkce bude stejna.

No, takovehle rozvodnice jsme si delali na diskoteky, do jedne faze audio a
zbytek se rozdelil na svetla, mlhu apod. Jestli to je pro tohle pouziti, tak
bych v kazdem pripade zainvestoval do solo chranicu, protoze az mu nejake
svetlo vyrazi chranic a sklapne mu kuli tomu zvuk tak je akorat ostuda. Ale
treba je to na jine pouziti, ja jsem jen zavzpominal na casy (pro me) davno
minule ... ;->

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz