datasheet M910406???

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Neděle Leden 2 23:41:02 CET 2005

Tak jo, dejme tomu,
ale jak to odporuje tomu co jsem napsal? :-)

oproti tomu, autor psal:
Obvod má asi 6 vývodů + 2 křídla (nemám ho u sebe). Našli jsme už vstupy
hlídání teploty

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 02, 2005 11:46 PM
Subject: Re: datasheet M910406???

Teplotni cidlo je predci ten pasek pod sroubkem ?

Danhard
---------
Uvedene moduly znam jen od firmy Mitsubishi electronic, oznaceni maji take
Mxxxxxx
Jeden mam ted pred sebou, 7 vyvodu z toho prvni dva jsou vystup a jeho zem
posledni dva jsou zem vstupu a vstup
uprostred je jeste jednou zem a napajeni budice a napajeni koncoveho
stupne..
z desky na ktere je zapajen je patrno co je co...
konkretne tohle co mam ja, je M67729H2
a je to cca 25W na 480Mhz - moje deska pochazi z mobilniho telefonu, z dob
kdy stal MT cca 100k a vypadal jako mensi kufrik....
vzhledem vypada stejne jako ten vas na fotce
nesetkal jsem se s modulem ktery by mel vystup teploty...
ale co mam zkusenost, vyrabeji se od frekvence 20Mhz do cca 3000Mhz

Tony OK1HMA