datasheet M910406???

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Leden 2 23:46:48 CET 2005

Teplotni cidlo je predci ten pasek pod sroubkem ?

Danhard
---------
Uvedene moduly znam jen od firmy Mitsubishi electronic, oznaceni maji take
Mxxxxxx
Jeden mam ted pred sebou, 7 vyvodu z toho prvni dva jsou vystup a jeho zem
posledni dva jsou zem vstupu a vstup
uprostred je jeste jednou zem a napajeni budice a napajeni koncoveho
stupne..
z desky na ktere je zapajen je patrno co je co...
konkretne tohle co mam ja, je M67729H2
a je to cca 25W na 480Mhz - moje deska pochazi z mobilniho telefonu, z dob
kdy stal MT cca 100k a vypadal jako mensi kufrik....
vzhledem vypada stejne jako ten vas na fotce
nesetkal jsem se s modulem ktery by mel vystup teploty...
ale co mam zkusenost, vyrabeji se od frekvence 20Mhz do cca 3000Mhz

Tony OK1HMA