Zabezpeceni Win. site

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Neděle Leden 2 19:41:47 CET 2005

Mozna by neskodilo pri produkovani "rady" zapremyslet co ten clovek uz
napsal a s cim hnout proste nelze.

Nic ve zlem, ale uvedeny router do ktereho nelze zasahovat jiz evidentne NAT
obsahuje. Schovavat se pred sousedem za dalsi NAT je podle mne zhovadilost
ospravedlnitelna snad jen v pripade ze soused je mezinarodne znamy a
uznavany hacker. Ne ze by to neslo, dva NAT za sebou jsou funkcni, nakonec
proc by z principu nebyly....V opacnem pripade bych se neobaval toho co jsem
jiz psal, a to prosteho sdileni pod heslem, ktere jak jiz nekdo zde psal
neni dokonale, ani neni 100 procent bezpecne ale je funkcni, a souseda typu
bezny uzivatel zastavi. Pokud jde o to kdyz soused uvidi muj pocitac ve
slozce okolni pocitace, a po kliknuti na nej to po nem bude chtit heslo, tak
soused toho necha a najde si jinou hracku... Tim spis kdyz na kabelu ode mne
je zavisly a nebude mne chtit svymi pokusy nasr.... :-) Pokud bych vyzadoval
lepsi zabezpeceni sdilenych slozek, nechal bych sdilene slozky jen na
strojich s XP-2000 kde se pristupova prava ridi systemem uzivatelskych uctu
a pristupovych prav a je to zase o rad lepsi... tim spise pokud to je na
NTFS.
Co se tyka poznamky:
PC v mistni WiFi siti, roter zaznamenava utok co minutu).

Neverim  ze jde o skutecne utoky.. Proste paranoidne nastaveny log daneho
routeru, ktery zaznamenava kdejaky paket ktery se mu nelibi, coby utok..
Mate snad za NATem banku? nebo tak zajimava data ze se neustale nekdo snazi
k vam nabourat?

Tony OK1HMA