Zabezpeceni Win. site

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Neděle Leden 2 14:26:37 CET 2005

Tak s takovym routerem asi nejde moc udelat.. Je to funkcni, dost pouzivane
reseni, levne. jen by mne zajimalo jakou to ma asi spotrebu, kterou kdyz
vynasobite poctem hodin a dni kdy to je zapnute (stale).. ............
Stejnou funkci umi udelat krabicka ktera ma spotrebu 5W. Sam to mam na Dlink
produktech.  jako wifi klienta DWL900AP a jako Router DI604

To co popisujete za switch, to umi switche s managementem, krom ceny ktera
je podstatne vyssi nez jednoducheho switche, vam to navic nic neprinese.
Umoznuje to nastavovat veci maximalne typu jaka rychlost na kterem portu,
ukazuje to jestli port je zapojen nebo ne a podobne....

Optika je dobra pro propojeni mezi dvema budovami, jen musite pocitat s
cenou optickeho kabelu ktera neni zrovna nizka, a navic, nakonektorovani
optickeho kabelu asi sam nezvladnete a firma ktera ma sadu na konektorovani
si to necha dost slusne zaplatit..

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Tomáš Skočdopole" <hoppik@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 02, 2005 12:48 PM
Subject: Re: Zabezpeceni Win. site

No muj router je vlastne pouze PC bedna - 486tka, ktera ma dve disketovky a
nejakej linux. Ma starou sitovou kartu s BNC + RJ45. A wifi kartu.
Bohuzel do nastaveni routeru se nedostanu, protoze to maji zaheslovany.
Souseda bych propojil asi optikou - mam moznost od kamarada vymenit muj
switch za jeho, kterej ma rozhrani i pro optiku. A soused at se zaridi jak
chce.

Pripojit jeho pocitac stejne jako ty moje me pripada opravdu nejjednoduzsi.
Nekde jsem take slysel, ze nektere switche maji vlastni IP adresu, kterou
kdyz napisete do browseru, tak muzete menit jeho nastaveni, tak jsem myslel
ze by se to dalo takhle take udelat...