Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Leden 2 12:43:56 CET 2005

ano, DDS ma dost jemne ladenie na to, aby sa dali merat parametre
nahradnej schemy krystalov (kvalita, Lekv, Cekv, rezonancna) frekvencia,
s koleckom to ide velmi jednoducho :-)
Este otazka ku tej synchronizacii na DCF, o kolko bude horsi fazovy sum
300MHz hodin ziskanych zo 77.5kHz referencie? Celkom ma to zaujima,
podla teorie by mal byt skoro o 72dB horsi...
balu