neurinove site

Lukas Burda burdal1@feld.cvut.cz
Sobota Leden 1 17:23:50 CET 2005

Delat to mam v matlabu, takze problem s vlastnim programovanim
nemam... s temi vystupy to je jasny. Moje anglictina neni nejlepsi,
takze jsem pred guglem zkousel jestli se tu nenajde nekdo zbehlej...
Celkem mi to funguje, ale nevim jak obstojim pred otazkou: proc jste
tu sit udelal takhle? (pravdiva odpoved: nahodne - asi neobstoji...)

Lukas