neurinove site

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Leden 1 17:07:17 CET 2005

Zkuste pohledat (ggogle) BACK PROPAGATION NEURAL NETWORK.
Do DELPHI jsem videl hotove knihovny (do matlabu taky).

Par utrzku:

1 prstva je distribucni
posledni vrstva je vystupni,
takze zbyva 1 az 2 vrstvy pro vlasni sit.

Necekejte jsne definovanou 0 a jednicku, vetsinou
se to resi tak, ze se hleda vystup, ktery ma nejvetsi hodnotu.

Vice si jiz nepamatuji, talze google.

	Slavek