Odporovy drat

"Z.Antonín" zdenek.antonin@atlas.cz
Pondělí Únor 28 15:26:45 CET 2005

Diky za vsechny odpovedi, nejak si to preberu. Napad s trafem je dobry,
uvazoval jsem o pouziti normalniho dratu, ale skoncil jsem na tom, ze
jsem nevedel, jak ho regulovat, aby se mi regulator nezahrival vice nez
kabel. Tohle vypada dobre. Pokud bych sehnal topny kabel za 300Kc za
150W/10m, tak by to bylo super, zatim jsem videl ceny jen kolem 2 tisic.
Dat tam nejaky tenky odporovy drat se mi zase nechtelo, domnivam se, ze
kvuli malemu prumeru by mel spatny prenos tepla do okoli a vytvarel by
tepla a studena mista na dlazbe. V Kovohutich jsem zadal poptavku,
uvidime, zda se mi ozvou.

Zatim diky.

Antonin