eagle 4.11

Michal Graus graus@mobilaudit.cz
Pondělí Únor 28 09:37:58 CET 2005

Už se vyjasnilo.
Má představa o nepájivé masce byla taková, že se v nektere vrstve vytvoří
plochy které nemají být překryty nepájivou maskou a pote se rozlije polygon
ve vrstve tStop ktery prekryje vse krome techto plosek a to bude ona maska.
Po shlednuti vasich prispevku jsem pochopil ze ma predstava je pravdepodobne
zcela scestna...  Takze spravna uvaha je tedy ta, ze proste a jednoduse
pouze vyexportuji vrstvu tStop a jeji negativni obraz bude nepajiva maska...
a tento (pozitivni ci negativni?) obraz doplneny o nejake orientacni a
stredici znacky postaci vyrobci DPS k udelani masky..  je tato predstava jiz
presnejsi?