Odporovy drat

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Únor 27 19:04:42 CET 2005

Taky jsem to tak vyresil - v zemi je med (2,5mm prurez) .
Napajene je to z 500w trafa, proud do "meandru" je cca 50A Pri nahrati
spadne na 40A. Teplota podlahy v koupelne hlidana termostatem s PIC.
Pro me to bylo nejlevnejsi a nejbezpecnejsi reseni, navic odbockami v
primaru lze krasne ridit vykon (bez ruseni fazovym rizenim triaku)
Cena rohozi komercne prodavanych je "strasna"
Jedina nevyhoda tohoto reseni je trafo navic ( mel jsem ) a nemoznost
topit  prez diodu ( jedna pulvlna)
Viz nedavno reseny problem mereni ss slozky elmerem :-)