TV synchro do PICe

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Únor 26 23:52:45 CET 2005

Na jednoduchou zkousku si staci nakamerovat monitor, ktery nebezi 50Hz.
(A to ma obrazovka nejakou setrvacnost).

Danhard
------------

Otazka snad kacirska: Proc je to potreba synchronizovat? Pokud vim, v
televizi se filmy promitaly frekvenci 24 snimku, bezelo to volne a neblikalo
to. Nebo to snad v televizi neblikalo proto, ze snimaci elektronka mela
vetsi setrvacnost nez maji CCD kamery?  Vim sice ze jas pri nesynchronnim
snimani 8mm filmu kolisa, ale nestacilo by jen napajet zarovku promitacky
nezvlnenym ss napetim (napr. z autobaterie)? U promitacky s 18 snimky/s a s
3-segmentovou rotacni clonou je frekvence blikani 54 Hz. To opravdu chcete
zpomalit ten film o 8% ? Docela rad bych znal Vas nazor, taky si chci
prepsat filmy na video. Jenze ja mam polovinu filmu zvukovych a tam by uz
takove zpomaleni vadilo.
Andel